Skip to content

KAJ JE FUNCTIONAL MOVEMENTS?

FM je metodologija, ki se osredotoča na bio-mehanske prilagoditve, pomembne za človeško fiziologijo, kar bo posledično ustvarilo bolj trajnostno telo, ki bo izboljšalo sposobnost odzivanja na stresorje v svojem okolju. Gre za zelo utemeljen, a korenito iznajdljiv pristop k treniranju človeškega telesa.

Naša prioriteta je korektivni postopek, v katerem se lotimo drže, da jo postavimo kot stabilno osnovo za gibanje. Idealen posturalni položaj omogoča odpornost na gravitacijo in optimalno mehaniko glede na silo in vzvode. Ta faza zasluži edinstveno “terapevtsko”, saj se neposredno prevede na bolj stabilno hrbtenico in blažilnike proti bolečinam v križu, bolečinah v vratu itd. Po končani izvedbi bodo statični položaji in osnovne vaje, edinstvene za FM, uvedene za “ponovno napenjanje” ključne mišice, ki v populaciji mirujejo, zlasti v določenih okoliščinah, kot je hoja.

1. MIOFASCIJSKA MANIPULACIJA

Ponastavite / sprostite svoje telo s pomočjo samo-miofascialne sprostitve
Naše telo trenira in se bolje giblje, ko je prožno, elastično in svobodno. Miofascialno sproščanje je tehnika samo-masaže, ki pomaga odpraviti korenine disfunkcije, tako da sprosti tesnost na izoliranih predelih telesa, razgradi strjeno in brazgotinsko mišično tkivo, da fascijo hidrira v zdravo stanje.

To naredimo, da telo s korektivnimi in temeljnimi vajami pripravimo na prilagodljivost, da se preoblikuje v nove asociacije / mišične povezave.

Stranke učim preprostih korakov v samo-miofacialnih tehnikah. Vse, kar potrebujete, je žoga, s katero prihranite denar, ki bi ga običajno porabili za masažo. Self Myofascial release vas lahko postavi na pot svobode in odprtosti telesa, ki lahko spremeni vaše telo več kot ure v telovadnici.

2. DRŽA

Ko znova in znova ponavljamo disfunkcionalne vzorce, se naša telesa navadijo, da ostanejo znotraj disfunkcije in se ne spreminjajo. Na primer:

Če bi 8 ur na dan sedeli za pisalno mizo, bi verjetno končali s klonulo držo, ki bi bila posledica iztegnjenih ramen in pogrbljenja, da bi dosegla tipkovnico. Sčasoma bi si naše telo zapomnilo te vzorce in zategnilo mišice po telesu, dokler ta slaba drža ni bila postavljena kot nov nevro-mišični vzorec. Slabi nevro-mišični vzorci povečajo možnost poškodb kadar koli se premaknete, ker omejujejo vaše naravno gibanje.

Odpravljanje teh težav ni obvezno! Če pričakujete, da boste v svojem režimu gibanja / vadbe dosegli kakršno koli trajnost, postavimo tehnike poravnave na številko 1. Tudi večje mišične skupine, odgovorne za moč, eksplozivnost in gibčnost, se zavirajo, kadar je prisotna mišična pomanjkljivost. Brez atletike ne moreš imeti varnosti, ker gresta z roko v roki.

Smo velik zagovornik ljudi, ki si sami odpravljajo fizične težave, vse, kar potrebujemo, so informacije, pomešane z malo discipline in že smo pripravljeni iti. 

3. KOREKTIVNE VAJE

Ko so integrirane nove mišične fascije / asociacije, je čas, da te nove vzorce potrdite z dinamično vadbo. to je tudi orodje za preizkušanje, da se ugotovi, ali se prejšnji postopek korektivnih in temeljnih vaj prenaša na dinamično gibanje.

Najprej se boste naučili temeljev vseh osnovnih gibalnih vzorcev (počepi, izpadi, prečni zasuk, zamahi, stiskanje in vrstice itd.) In od tam zgradili bolj zapletene in zahtevne vaje za poglobitev povezav fascije / mišice / povezav z intenziteto strukturno integriranje celotnega telesa, tako da deluje kot celota / temeljna enota.

Pri krepitvi gibalnih vzorcev gre za določanje nepravilnih tehnik (disfunkcija) in določanje novih navad. (Kakovostno gibanje) Popeljal vas bom skozi gibe s stabilizacijo jedra in zagotovil pravilno uporabo mišic v predpisani vaji. To preprečuje prekomerno kompenzacijo drugih mišic, ki lahko ustvari neravnovesja.

Te temeljne tehnike se uporabljajo pred vadbo, pogosto kot ogrevanje. Gre za statično vajo ali zelo počasno gibanje, ki nam omogoča, da poberemo, kdaj lahko pride do pomanjkanja, zato jo lahko takoj popravimo. Ko vadite počasi z zbranostjo, lahko v svojo držo vnesete več pozornosti, kar je ključni element vsakega treninga.

4. DINAMIČNE VAJE

Ko so postavljeni močni temelji, prehajamo na bolj dinamično funkcionalno usposabljanje. Tako sem navdušen nad tem, ker to neposredno velja za naše gibanje v vsakdanjem življenju.

Ljudje uporabljajo rotacijske sile skozi vse ravni gibanja v skoraj vsem, kar počnemo, najsi gre za prevoz živil, dvigovanje vaših otrok, delo kot tradicija ali šport; tek, plezanje, deskanje. Ne glede na vaš življenjski slog je pomembno, da izbrani način treninga najbolje optimizira ta gibanja, da izboljša vaše življenje.

Za držanje močnejšega telesa uporabljam večstranski pristop funkcionalnega treninga skozi držo telesa. S to novo ravnjo ravnotežja in fizične inteligence bomo prevzeli dinamične in močne gibalne vzorce, pri čemer bomo med drugo opremo uporabljali dumbbells, kettlebell, kable, Bosu, TRX in Cable Rod.

Ko se intenzivnost povečuje, postanejo vzorci funkcionalnega gibanja bolj vznemirljivi in ​​zahtevni, ko se premikate po vseh ravninah gibanja in izzivate ravnotežje s stabilizacijo jedra.

To vključuje gibanje, ki se nenehno spreminja in napreduje. Na tisoče različic vaj je zaposlenih v sistemu funkcionalnih vzorcev, tako da vam nikoli ne bo dolgčas. Pridobili boste kinetetično sposobnost in sposobnost izvajanja močnih in eksplozivnih gibov. Ko bodo temelji obvladani, bodite pripravljeni na stalni napredek.

5. MOČ IN ZMOLGLJIVOST

Način, kako se funkcionalni vzorci približajo moči in zmogljivosti, je popolnoma drugačen kot glavni. Tradicionalni trening je močno usmerjen okoli vertikalne sile in stiskanja, izoliranega dvigovanja uteži in enodimenzionalnih linearnih gibov. Naš trening moči se uporablja na način, ki se neposredno nanaša na atletiko, tek in celo hojo. Učinkovito in ustrezno gibanje je naša prioriteta. Napredni motorji imajo telesa, ki delujejo na določen način, in usposabljanje funkcionalnih vzorcev bo namestilo potrebna mehanska orodja, s katerimi se bodo ljudje premikali na visoki ravni.

Kontaktiraje me spodaj.

Studio v katerem izvajamo treninge in terapije se nahaja v GYM24, Dunajska cesta 154.

+386 51 237 220